söndag 26 april 2009

Stockholmshelg

Ja så var den över. Stockholmshelgen.
Det har varit en intensiv, härlig och rolig helg.
Var på genuina restaurangen Faros med väldigt goda svenska Samos-vänner. Vi var 14!st.
Anki, Olsson, Ouzo-Roffe, Maj-Lis, Agneta och "Lubba" plus alla andra goda vänner som jag lärt känna på Samos.
Maten var otroligt god. Själv åt jag lammfilé som var underbart god.
Kvällen fortsatte sedan på Pub med mycket öl (inte för mig tog en whiskey) och mycket snack om Samos och gamla minnen.
Fick sedan låna soffan hemma hos lilla familjen Kastås och blev väckt i morse vi 8-tiden av Frank o Morris.
Söndagen fortsatte sen med lek på Nytorget, brunch och handel till födelsedagsbarnet Elin. Buss till Centralen för träff med "elaka ungen" Nettan som kom på sin hoj för att ta en fika med mig. Gott att se henne.
Tåget hem. Fredrick o Elin mötte upp och sen middag hos dom. Sista kvällen innan dom åker till Barcelona. Kommer att sakna dom mycket. Men hoppas att dom kommer att ha det jättebra, dom behöver det här efter allt slit med mig.
Så tack till alla inblandade den här helgen. Det har varit ett välbehövligt avbrott vardagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar